Fdmtstmt Kızlar 19+3 haftalık hamıleyım. 3 lu tarama testımde bebegımın sol bobregı olmadıgı tanısı konuldu pskolojım alt ust napıcam ben perısanım. 😔
Gizmolata Fdmtstmt konuyla alakalı bilgim yok ama yek bildiğim arkadaşımın babası ve abis doğuştan tek böbrekli. Baba 75 yaşında falan, doktorunuz açıklama yapmadı mı? Gönlünüzü ferah tutun bence
Ozgecakirr Fdmtstmt benimde eşimin tek böbreği Yok,herhangi bir sıkıntı Yok çok şükür..içiniz ferah olsun,çok tanıdığım var tek böbrekli olan hiç kimsede bir sorun olmuyor
Fdmtstmt Gizmolata Ayrı şehirlere gıdıyorum sureklı 3 doktora gıttım canım hepsınde sonuc aynı pskolojım alt ust oldu
Gizmolata Fdmtstmt şimdi o arkadaşıma sordum senin için merak edip, böbrek nefron salgılıyormuş biri olmadığı için diğeri daha fazla salgılıyormuş ve iki böbrekle yaşayanlar gibi yaşıyorlarmış. Strese girmeyin bebeği etkilemeyin güzel düşünün güzel olsun.
Fdmtstmt Gizmolata canım benım cok sagol gercekten bunları duymaya cok ıhtıyacım vardı. Gunlerdır dunyam basıma yıkılmıstı
Gizmolata Fdmtstmt canım daha neler duyuyoruz gerçekten bazı şeyler şükürlük oluyor, haftaya detaylıya falanda girin doktor zaten anlatır detaylıca. Çok geçmiş olsun♥️