Doğumum ani olunca eşim markette canped in külot bezini bulmuş almış. Tavsiye ederim. Özellikle hastane de kaldığım süreçte çok rahat ettim. Hemşire eve geçince ped kullan daha sık değiştirme imkanın olduğu için enfeksiyon kapmasın dikişlerin dedi.(normal doğum olunca dikişim vardı) Eve geçince gündüz ped, gece külot bez kullandım