Betl4201 38+1 haftalığım, göbeğim aşağı doğru sarkmaya başladı acaba Doğumun yaklaştığının belirtisi mi bu başka bir belirtim yok fakat 🙈
ssuleeyuce Betl4201 evet gogus altinda bi rahatluk bosluk hissediyorsaniz gobeginiz asagi inmis demektir buda dogum yakin demektir. Darisi basimiza insallah 😀
Betl4201 Busbus58 ne zaman doğum başlayacak heyecanı var zaten şimdi biraz daha heyecanladım😅 Hadi hayırlısı olsun
Betl4201 ssuleeyuce göğüsümün altında daha tam olarak rahatlama yok tekmeleri bariz belli zaten erkek bebek bekliyoruz ondan mı bilemiyorum ama şekil olarak aşağıya doğru sallanmaya başladı göbeğin resmen, ilk olunca da anlayamıyor insan