Exolla01 ah canım devlet hastanesini cok severim ama kadın dogum olarak gercekten cok kötü ne bişey söylüyo ne anlatıyo arkanda biri muayene olmak için bekliyo eşini içeri almıyo gercekten cok sıkıntı sırf bunun için özele gidiyorum parası batsın napıyım