Ben bir aydir oyleyim geçen ayki kontrolümde soracaktim doktora ultrasonda kizimin yüzünü görünce soracaklarimida unuttum . Simdi 34+2 olduk yine ayni sertlesme ve hareket ettigi zaman canim yaniyor sanki içimde kazı çalışması var o dereceyim allahtan pazartesi randevum var kontrole gidecegim insallah bu defa unutmam 😂