Ogretmen_annee Kızlar 33+2 oldum karnımda bebeğin habereketleri bazen sertleşiyor ve özellikle göbeğimin önüne doğru kasılma toplanma hissi gibi oluyor. İlk gebeliğim bu durum haftama göre normal mi ? Benimle aynı hafta da yaşayan var mı acaba merak ettim
Bsra3456 Ogretmen_annee benim de ilk bebeğim benimde öyle hep toplanıyor inşallah normaldir bende merak ediyorum
sue92 Doktorunuza danışın yine de mutlaka ama ben 33-34.haftalarda sormuştum. Kasılmalar normal artık, bebek hateketliyse sorun yok demişti doktorum.