Selam güzel anne adayları
Siz bebeklerinize hangisini kullanıyorsunuz ? Park yatak mı ? Beşik mi ? Ben 1 yaşından sonra montesori yatağı düşünüyorum buyüzden pahalı beşik almak istemiyorum ve çok kararsız kaldım. E bebek te baby-&plus var 250 lira kullanan var mı ?