Busraozzz 8+3 günlük hamileyim doktorun verdiği ilacı bir hafta veya on gündür aksatıyorum. İçmedim bir şey olur mu
Gamzissss Busraozzz Bildiğim kadarıyla 12.haftadan sonra başlanmıyor mu vitaminlere falan yani bildiğimi söylüyorum bana vermedi sadece folik asit ve Prilam kullanıyorum haftamız aynı
Azrabetulunannesi Busraozzz olur tabiki de çok önemli o ilaçlar ben 29 haftalığım 24 haftadır kullanıyorum bir gün bile aksatmadım Ama sakın aç karnına içme bulantı yapar
Busraozzz Azrabetulunannesi normalde günde bir tane tok karnına içiyorum ama bu aralar miğde bulantım çok ve piskolojik ve bedenen çöktüm diyebilirim unuttum aksattım yani yarın yine tekrar başlıycM
Busraozzz Mommmyyy anladım ama bu aralar hep miğdem bulanıyordu dediğim gibi sabahları sadece çubuk kraker yitiyordum ve tok olmadığım için de ilaçı içmiyordum ne yersem çıkarıyordum çok kötüymüşüm ihmal ettim