aras22-07 Kızlar nidicard ilacı verdi doktor. Kullanan varmı yan etki yaptı bende sanırım. Günde 4 kez kullanmam gerekiyormuş. Agizimin kenarları hep kızardı alerji gibi şeyler oldu. Hastane evime çok uzak yeni çıktım hastaneden de. Sizce doktor kontrolüne kadar kullanmalı mıyım ne yapayım🙁🙁Bı fikir verin lütfen. Sancım olmasın diye verdi doktor. Erken doğum olmasın diye
midekoruyucu aras22-07 canım aynı ilaç değil ama geçen gün doktorun verdiği kan ilacı bende aynı etkiyi yaptı, dudaklarım acı biber yemişim gibi yandı etkisi baya da sürdü. Doktora yazdım hemen o ilacı bi daha kullanma dedi değiştirdi. Ulaşabilirsen doktoruna ulaş mutlaka önemli bişey olabilir
aras22-07 midekoruyucu doktorumun numarasi yokki vermiyorlar. Sence kullanmayayim mi yani😕Bilemedim gercekten ne yapacagimi
midekoruyucu aras22-07 gerçekten bende bilmiyorum sadece başımdan geçeni yazdım, hatta burda post açtım kullanan başka arkadaşlar da varmış onlarda aynı etkiyi yapmamış, umarım yardımcı olabilecek bilgisi olan biri yazar buraya. Bence Önemli bi konu çünkü
aras22-07 midekoruyucu evet gerçekten korkuyorum. İçmezsem sancım olur. İçince alerjim . Ne yapacağım bilmiyorum😔😔
midekoruyucu aras22-07 bi şekilde doktorunuza ulaşmaya çalışın hastaneye gidin olmadı. Allah muhafaza bebeğinize bişey olmasın