Rabia54_ asli57771 canım hiç beklemeden git çok geçmiş olsun umarım ciddi birşey yoktur fırsatın olursa yaz nasıl olduğunu
asli57771 Rabia54_ teşekkür ederim canım birşey yokmuş allaha şükür cenazemiz vardı biraz onu stres yaptım ondan olmuş galiba şuan gayet hareketli bebegim tekme atıyor mutluyum allaha şükür çok korktum bende
Fly38 asli57771 kanama beklenen bişey değil herşey olmuş olabilir yada hiç bişey olmayadabilir nasıl bekliyorsunuz hemen gidin lütfen acile
Busbus58 Fly38 bende anlamadım oturduğum yerden çıldırıyorum bu postlara. daha hala burda başına gelen varmı diye soruyor
Mamy987 asli57771 başınız saolsun canım çok dikkat et kendine sevindim iyi olmanıza Rabbim sağlık versin bebişine de sanada cümlemizede