ikiponcik_annesi Canım banada 18 haftada eşi aşağıda dedi 21 haftamdayım renkli ultrasona gittim iki gün önce çok cok yukarı cıkmış hiç merak etme dedi doktor icim rahatladı 🥰 o haftalarda aşağıda olur dedii
ikiponcik_annesi damlali evet ama bunu bi doktoruna sor istersen progestan filan kullanmıyosan yazar doktorun cnm çok geçmiş olsun benim kanamam olmadı
Valendia damlali ben sükür kanama vs yasamadım ama yinede önlem amaçlı fitil kullandım bide kasılma önleyici falan simdi 32 haftalık olduk . İnsallah sizinkide düzelir 🥰
Limonumm damlali bildiğim kadarı eş önde olursa bebeğin gelişimi geride kalır corasprin kullanıyor musun