ikiiPrensensAnnesi 14 haftalık daha ama göbeğim baya çıkmış ve çatlayacak gbi sıyrılacak etim sanki hissediyorum iki gebeliğimde öyle deildi normal kilo desen yok sadece göbeğim var sanki kücük bir top kazagımın altına saklamışım şimdiden nefes almak güçleşti daha ilerde nolacak halim Allah bilir 🤷bnm sormak istediğim bu haftada çatlaklık olusmaması için krem vs kullanan var mı erken deil mi aceba 🤔🙄
Mirasaki ikiiPrensensAnnesi bende 15 haftalık oldum geçen haftadan beri göbeğim çıktı ilk hamileliğimde böyle değildi ama senin dediğin kadar aşırı değil
Duygus97 ikiiPrensensAnnesi ay keşke çıksa da krem baksam bende 😂 doktorum lierac diye Bi krem önerdi çok iyi geliyor dedi ben daha kullanöadım
ikiiPrensensAnnesi Mirasaki bnede ikincisinde göbeğim olmuştu hafif ama kiloda almıştm bunda tam tersi kilo veriyorm bide 63 iken 61 olmusum göbeğimde cabuk cıktı baya eşim bile farkketi oturdugum halde bide şimdiden göbeğin baya cıktı dedi gecen 😅
idiloska Mirasaki benim ilk gebeliğim 16+2’yim. 15’de çıkmaya başladı minik top gibi oldu. Kilo da 2,5 kilo aldım.
ikiiPrensensAnnesi Happylif3 acaba gebelik sayısına göre daralıyor mu iç karın ilk gebeliğimde son ayda beli oldu ikincisindede 7de belli oldu 🙄
Mirasaki ikiiPrensensAnnesi bende çok kilo verdim 10 kiloya kadar zaten 50 kiloydum şuan yeni yeni toparlıyorum
Dorukunannesifatma İnce bellıyım ben , benımki de gobegım hemen cıkmıstı 14 haftalıkken , suan 35 haftalığım karnım kocaman ☺️🤰
Happylif3 ikiiPrensensAnnesi Canım benim ilk gebeliğimde 4 aylıkken 7 gibi duruyordu. Şimdi 6 aylık ama 6 aylık gibi duruyor. Şimdiki normal yani😄
ikiiPrensensAnnesi Duygus97 eczanede mi nerde bulunur o kremden bende mi alsam hangisi daha iyi aceba🙄
Nurbalam Duygus97 canım önermiyorum . Jel kıvamında olduğu içün hiç nemli tutmuyor trendyoldan 160 ₺ ye aldım onun yerine şusn Hindistan cevizi yağı bir de zeytinyağ kullanıyorum
Mlsa2530 ikiiPrensensAnnesi trendyol da falan her yerde var almışken. 400 ml olanı almanızı tavsiye ederim aradaki fiyat farkı da az 6 ay boyunca günde iki defa kullansanız anca yeter
Duygus97 ikiiPrensensAnnesi aynen eczanede var fiyatı biraz yüksek ama internette de satılıyor bakmıştım trendyolda var mesela
Mlsa2530 ikiiPrensensAnnesi ben duştan sonra bebe yağı günlük hindistan cevizi yağı kakao yağı arada da lierac kullanıyorum normalde de cildim çok kurudur o yüzden yağ bombası gibi geziyorum
Mlsa2530 ikiiPrensensAnnesi ayrı ayrı duştan sonra sadece bebe yağı sürüyorum sonraki zamanlarda sabah hindistan cevizi yağı ve kakao yağını akşamda lierac
ikiiPrensensAnnesi Duygus97 arkadaşta aynısını önerdide bakim onu alim ya yoksa çatlaklıklar oluşacak diye cok korkuyorm ilk kızımda kenarlarda bi kaç çizik olmuştu hala izi var 😭
Duygus97 ikiiPrensensAnnesi çatlak oluşunca acı da oluyor mu? Bir de konu dışı ama ben de 14 haftalık hamileyim kasıklarım da çok ağrı oluyor sizin de var mı acaba? Bugün biraz hafifledi ama arada vuruyor idrsr testim temiz çıktı enfeksiyon dan şüphelenmiştim
ikiiPrensensAnnesi Duygus97 yok çaylaklıklar acıtmıyo ama görüntüsü koto heleki doğumdan sonra 😔bide ewet kasık ağrım var aslında biraz azaldı bu aralar ama başta cok kotoydu bide bel ağrım ve karnımda da ağrı cok vardı halbuki ilk iki gebeliğimde hiç biri yoktu ama cok sukur biraz azaldı
Nur_tanem Lierac çatlak kremi daha dün sipariş verdim bende tüm sitelerde farklı fiyatı iyice araştırıp alabilirsin eczanede biraz daha pahalıya geliyor canım doktorum tek geçerim kendim de ondan kullandım dedi bana 12 haftalık çoktan başladım bende ilk bebek yağı suruyordum zaten hamile olmadan oncede nemli olması onemli olan
ikiiPrensensAnnesi Nur_tanem bnde alacam mecbur yoksa catlaklıklar gene olacak ve coğalacak kesin internete biraz baktım cok koto oluyo 🥺