Songultugraaa Yavrusununannesi___ sen arasın yanına demişsin cajim ama herkes farklı iki isim yazmış 😂😂yiğit Aras Aras Ege güzel gibi
Demir01 Yavrusununannesi___ Benim eşimin adı Ali. Oğlum olursa eşimin adını koyacaktır efe ismini de çok severdim. İlk oğluma Ali Efe koydum. Şimdi bir oğlum daha olavçcak Allah nasip ederse. Alp Ege koymayı düşünüyoruz. Ali Efeyle de uyumlu. Ama aras ege yi de düşünmüştük.
heyecanlabrkle ikiponcik_annesi Akif Selim koycaz biz inşallah ☺️ Söyleye söyleye kulağım da dilim de alıştı çok yakıştırıyorum şuan. İki ismin de anlamı çok çok güzel 😍