19 haftalık hamileyim bu gün doktora gittiğim de kalbinde sol tarafta parlaklık görüyorum dedi kalsiyum fazlalığı dedi ve diğer bulgular yoktu onun tek olmasıyla bir şey diyemem dedi ense kalınlığı olsun omurilik burun hepsi gayet normal kalp atışları da güzel dedi detaylı ultrasona giricem haftaya bakalım ne çıkacak dua edin bana böyle bir şey yaşayan var mı 😢😔