Rabiamlkc önemli değil siz gebeliği öğrendiğiniz anda başlayın. İlk gebeliğim tüp bebekti ama doğal olsaydı hemen giderdim doktora. Şimdi doğal yolla gebeyim 6. Haftanın sonuna doğru gittim. Tamamen tecrübe ile de alakalı. Şimdi giderseniz kan testi isteyecekler. Gebelik haftanız ile kan değeriniz uyumlu mu diye? 2 günde 1 takip isteyecekler değerin artışını görmek için. Ya da 1 hafta sonraya randevu verecekler bebeği görmek için. Siz gidin isterseniz bir doktorunuzu görün 💚 hayırlı olsun tekrar