Dilara8228 Gebelikte bebeği kaçıncı haftada hissettiniz? Biz bugün 5 aylık olduk bu ayda nasil hissettiniz pıt pıt diye mi yoksa çok net tekme falan mı?
umaydurununannesi Dilara8228 3. Gebelıgım 15. Hafta pıt pıt seklınde ama ıkı hafta ılerden gıdıyor ondanda olabılır bılmıyorun
Sema05 Dilara8228 benim üçüncü ama pit pıt die diğerleri dhaa hareketliydi smdi 24 haftalık oldm daha yeni herseyini güzel hisseymee ye basladim
Dilara8228 umaydurununannesi bende 14te hissettim öyle pit pit şeklinde 3. Olduğu için erken hissediyoruz
Dilara8228 Sema05 Anladım canım ben 21+3 haftalığım şuan yani pit pit şeklinde bazen Hamile olduğumu unutuyorum bile korktum biraz o yüzden
Sema05 Dilara8228 anlıyorum cnm bende ilki bunda yaşadım karnım kocaman ama yok gibiydi pıt pıt oda nadir hissediyordm ise 24 e giriş de harketkendi
N_A_Z_L_I_M Bende burdayım kızlar 3.hamileliğim 18+4 günlüğüz ara ara hissediyorum ama bugün iyi bir tekme yedim🤩