Saripapatya020 Merhaba hanımlar hamilikte ciğer yemek mi yoksa ciğere dokunmak mi iz yapıyor acaba başına gelen bilgisi olan var mı bu konuda..
Pnrss06 Saripapatya020 Dokunmak iz yapıyo derler.Yemekte A vitaminini yükselttigi icin yememen gerekiyo
gzm1234 Saripapatya020 ben o lekeyi vücudumda taşıyorum annem çok emin ciğer lekesi olduğundan 😅 hamilelikte hiç dokunmadım o yüzden
Sblglc Saripapatya020 biz de normal de yediginde elini vucuduna surme derler ama antepli bir arkadasim vardi onlar sever hamileykende cogunlukla yedi bsey olmadi ama sen dograrken yikarken flan eline eldiven giy sonucta bir oturusta bir kg yiycek halin yok 😂
Saripapatya020 Sblglc Yok zaten elimi sürmem de kuzum annemlerdeyim oda yapalım falan dedi kafama takıldı
Sblglc Saripapatya020 ben az bsey yemistim cokta sevmem bacagima dokundum hafifce bakalim dogunca olucakmi 3 ay sonra gorucem 😂 herseyden yiyebilirsin sonucta bir abur cubur kadar kotu olamaz
Saripapatya020 Sblglc Ben ohle6 düşünüyorum canım hani yiyecegimde çok abartılı bir miktar değil ama yinede korkuyorum