ktlu_shyla benim kocam bıraktı çok şükür 1 senedir içmiyor hatta tiksinmis, bende hamile kalmadan önce içiyordum yalan yok, sanki hissetmiştim hamile kaldığımı gittim ezaneden test aldım işte o ezaneye gitmeden önce bı arkadaşımın sigarasindan içmiştim, sonra eve geldim test yaptım pozitif çıktı işte en son içtiğim sigara arkadaşımin sigasindandi 🙂 sonra hep bebeğime iyi gelecek olan beslenmelere geçtim, sigara neki unuttum bile çok şükür, inşaallah doğumdan sonrada içmem çünkü bu sefer emziriyorum sütüm temiz olması lazım☺️ Rabbim hepimize hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🌹