Canım benim de öyleydi kanıyordu hatta ben sürekli ılık su ile yıkayıp lansion krem sürüp dolap poşetini meme nin koyu yeri kada r kesip koydum. Emzireceğim vakitte poşeti kaldırıp göğsümü ılık su ile yıkayıp bebeği emzirdim. Emzirme bittikten sonra kremleyip tekrar poşet kapatıp göğsümü kapattım 1 2 güne geçti tavsiye ederim beni poşet kurtardı dene Bi derim