Merhaba 4 gün once gece kanamam oldu fazlasiyla direk doktora gittik kac haftaliksin dedi hesaplarima gore gecen hafta ultrasonda çarsamba 6+5 gunluk gozukuyordum 7+4 dedim hayır 6+2gunluk gozukuyo gelişmemiş ve kanaman gozukuyo dedi düsük onleyici iğne verdi 1 tane ve hap kullaniyorum şuan kalbi atiyo ama çok korkuyorum benim gibi olan varmi lütfen cevaplarmısınız içim rahat değil önerileriniz nedir? =(@