Miralinda canım bende persembe yaptıracagım. Perinatologub yapması daha uygunmuş . Devlet hastanesinde çok duydum bazı yerlerde 4-5 dk bakıp gönderiyorlarmıs . Araştır derim . Organları , kalbi , damarları tek tek sayıp boylarına bakıyorlar , kemik yapısı inceleniyor . Yüz hatlarına bakılıyor . Tavsan dudak vs gibi bazı seyler bu ultrason ile anlasılıyor . Bir arkadasımın bebeğinin kalbinde bir sıkıntı oldu ve detaylıda fark edildi . Dogum sırasında kardiyolog da hazır bekledi . Önemli bişi yani 🙏🏻