Merhaba sevgili anneler hamişler öncelikle Allahım hepimize sagliklı dogumlar hayırlı evlatlar nasip etsin benim hikayem 23 mayıs ta başladı öncelikle doguma gitmeden önce çok agladımı söylemek istiyorum eşimle tartışmıştık evden birlikte cıktık doktora gitmek icin eşim bana kırıcı kelimeler söylüyordu bende yol boyunca agladım oglumu hisetmiyordum doktora girmeden önce eşim benden özür diledi ve sarılmıştık o da korkuyordu bebegin hareketsizliginden doktora girdik gitigimiz günün bi öncesi gün gitmistik doktora eger hisetmezsen bebegi yarın yine gel Demişti .doktoruma hisetmiyorum dedim gercekten gün boyunca hic hareket etmemişti bende hareket göremiyorum dedi doktorum ailenizle görüşün eger tamam derlerse hastanede buluşalım bebegi alalım dedi bizde tamam dedik ben aglamaya başladım korkmuştum cünkü eşim babasıyla görüştü doktorumuza güveniyoruz dedi ne derse o dedi bizde eve gittik esim ile çantamızı aldık ben duşa girdim cıktım Kuafore gittim hastaneye giderken makyaj yaptım çunku ogluma kavuşacaktım annesini güzel görmeli hastaneye gittik üzerimi degistim direk amaliyathaneye aldılar beni. çok degisik bir duygu gercekten tek başınıza gitmek eşim ellerimi tutuyordu onun yanımda olmasını istedim doktoruma soyledim o da eşimi cagirmış geldi baş ucumda durdu benimle o anı sabirsızlikla bekliyordu cünkü o benim dayanma gücümdü ve o an geldi saat 15/00 da bebegim dünyama gelmişti aglıyordu o sesini duydugum an cok mutlu oldum eşim bebegimizi alıp hemşireler ile birlikte giţmişlerdi sonra giydirmişlerdi oglumu kucagima getirdiler çok şükür allahım dedim Artık kucagımda huzurumuz oldu eşim bebegi alıp ailemizin yanina gitiginde kıpkırmızı olmuş gozleri dolu olarak çıkmıs eşiniz kesinlikle yanınızda olmalı bizim hikayemizde böyle sevgili hamişler bu arada💛 36+3 ,50 cm, 3 kilo💛 ile dogum yaptım cok sukur küveze felan alinmadı oglum doktorum ise eşimin de dogumunu yapan doktor du ve ben her zaman normal dogum istiyordum ama sezaryan ile oldu bebegimiz sagliklı olsunda gerisi önemli degil gercekten .Allah herkeze bu mutlulugu nasip etsin hayırlı günler herkeze uzun oldu ama hakınızı helal edin 💜