Ya arkadaşlarım şeker yemek şeker hastası yapmaz ama ben normalde şeker hastasıyım gerçekten çok hassas dikkat edilmesi gerek bir konu doktorunuzla belki bana o kola gibi içeceği değil ama şekerli su veya tatlı yiyerek bunu denesek diye rica etmenizi öneririm ama bence muhakkak yapılmalı bebek için gerçekten risk