Seval-k41 Merhaba sevgili annecikler 💐🙏🏽 2 Ay sonra bir oğlum olacak ve isim konusunda kararsızız. Kimi doğrusunun Kaan , kimi Kağan olduğunu söylüyor. Kafam çok karıştı, sizce ?
Gulcan1 Seval-k41 bende kağan istiyordum nasip olmadı eşimle bizde onu tartışmıştık eşim kağan demisti daha farklı demistik
yasemin333 Seval-k41 Kaan isminin Tdk’ye göre bir anlamı yoktur zaten Türkçe’de iki ünlü yan yana gelmez o yüzden Kağan 👍🏻 Kaan göze hoş gelmiyor zaten.
Nasippp Fatmamuduk ay bu ismi çok seviyorum oğlumuz olsaydı bizimde aklımızda bu isim vardı canım 😍 kızımıza isme karar vermedik hele 😂 nasılsın canım nasıl gidiyor💁🏻♀️
Ayca00 Seval-k41 Doğrusu yok ki ikisi farklı siz hangisini tercih ederseniz ☺️ Benim Kağan adında arkadaşım vardı şakayla karışık benim adım Kağan Osmanlı torunuyum Kaan zibidi ismi derdi 😂😂
sosi5 Seval-k41 biz Kağan koyduk çünkü Kuran’da öyle geçiyordu size kalmış tercih hangisi daha hoş geliyorsa onu seçin derim
Seval-k41 Cevaplarınızdan dolayı herkese çok teşekkür ediyorum 🙏🏽 Mutlu sağlıklı ve huzurlu bir yıl diliyorum hepinize 💐
Fatmamuduk Nasippp Valla eşimin hayaliydi bu isim bende yok demedim ☺️🙏🏻 Yaa kararsızlık kötü ya 🥴 27+4üm kuzu 1hafta önden gidiyor benim sıpa 🤷🏼♀️ Bu aralar toplanmalar hareket azlığı başladı normal deniyor işte, ama gel gör beni belim kopuyor uykular haram 😂🥺 Sen naptın yatıyor musun hala 😏 Nasıl gidiyor 🌹
Nasippp Fatmamuduk çok güzel isim benim de eşimin seçenekleri arasında idi 😌doktor normal diyorsa toplanmaya normaldir gerek görürse magnezyum verir zaten 😌 Evt canım yatışa devam Bizde 28+3 olucaz 00.00 dan sora 😁
Fatmamuduk Nasippp Ayy sağlıkla bir doğsa miniklerimiz hep duamdasın sende arada görüyorum yorumlar da seni 🙏🏻🌹😊