Yagmur_C ben 35’teyim çok şükür. 30’da çıktı ilk sancım, sonra 32-33 arası doğum sancılarını gördüm… Bir sebebi de yok, erken doğum riskim veya riskli gebelik durumum olmamıştı son aya kadar, her şeyim çok normaldi 😊 hepimiz hayırlısıyla zamanında kucaklarımıza alalım 💕