Bsrskr1 Merhaba kızlaaar bugün hamile olduğumu öğrendim hem evde kit kullandım çift çizgi hemde kanda baktırdım pozitif. Ne zaman doktora giymeliyim sizce ? Kese için falan bana Bilgi verirmisiniz ilk hamileliğim naplayım nasıl beslenmeliyim
dlnyny Bsrskr1 hayırlı uğurlu olsun bence hemen doktora gitmelisiniz kaç haftalık olduğunuzu öğrenirsiniz keseyi görmelisiniz sonra bebeği ve kalp atışını böyle ilerliyor ve folik asite başlarsınız doktor kontrolü şart🥰
Mhnds Bsrskr1 kan verin pazartesi betanıza baktırın önce sağlık ocağında 1500 üstünde alttan ultrasonla 6000 üzeri karından gözükür