Tombulanne canım 102 ile hamileliğe başladım. Çok zorlandım inanın. Bir de diyabetim vardı. 18.haftada ellerimde ileri derece uyuşma başladı. Çok zor zamanlar geçirdim. İlk gebeliğim. Aslında dışardan bakıldığında çok iyi görünüyordum. Ama sürekli ağrı ve uyuşmaya direnmek sinirlerimi bozdu. Kilolu olarak hamileliğe başladığım için gebeliğim başında tuzu hayli azalttım. Ona rağmen ara ara tansiyonum yükseldi. Psikolojim altüst oldu. Kimseye tahammül edemiyorum bazen. Bazen eşime bile. Allah yardımcımız olsun. Şuan 34 haftalığım. Ufaklık tombik biraz.