d-b_2019 batmanda oturuyorum 1 senedir çocum olmuyor 2 aydır dogum kontrol hapi kullanıyorum kıstım var mis doktor 3 ay kullan gel sonra çocuk için işlemlere başlarız dedi merak ettim batmanda Aşılama yaptıran var mı fiyatı ne kadar acaba
2prensesannesi1 d-b_2019 ben 2 yıl önce yapmıştım 800 TL tutmadı tabi bi kaç ay öncede komşum yaptı bin beşyüz civarından falan bahs ediyordu
2prensesannesi1 d-b_2019 aşılamayla tutmadı kemal çoşkunda tedavi gördün gonal f iğne kullandım 3 ay iğne kullandım yinede hamile kalmadım tedaviyi bıraktıktan sonra hamile kaldım kızım 1,5 yaşında şimdi yine hamileyim 5 haftalık