nuzunismail Selam anneler gebelik boyunca beslenmenize nasil dikkat ediyorsunuz? Neler yiyip nelerden kaçırıyorsunuz? Birbirimizi bu konuda bilgilendirelim.
MerveKaya38 nuzunismail Ben Meyve çoğunluk olmak üzeri düzenli yemek yiyorum günlük süt içiyorum günde bir soda içiyorum arada tatlı yiyorum canım çektikçe badem ceviz yiyorum günlük yapıyorum bunları cnm
MerveKaya38 nuzunismail kahve hiç içmiyorum çayda günde en fazla 2 tane içiyorum oda çok açık bazen kaçamak oluyor çikolata jelibon gibi cips isteyince de patlamış mısır yapıyorum daha faydalı diye 😂
Kiymtaysenur Canımın istediği her şeyi yiyorum ama mesela zararlı bir şeyse nefsimi köreltmek için biraz yiyorum zaten tiksindiğim şeylerden uzak duruyorum normalde hiçbir şeyi seçmeye ben 😅😅😅 yani öyle