Ekvatoral Miniginannesiiiii Bugün 17+5 im bişeyler hissettim bence hareketti. Doktoruma tarif edip soracağım. Öncede hava geçişi gibi bişeyler hissediyorum o hareket mi demiştim hayır değil demişti ☺️ bugün resmen kıpırdanma gibiydi sanki kendi etrafında döndü gibi ☺️