Arkadaşlar merhaba. Daha önce de kanamam olduğu için başlık açmıştım. Kanamam olduğu gün doktora gittim, bitene kadar da 2 3 kez kontrol oldum 1 hafta içinde. Progestanı lekelenme olduğu günlerde 3 e çıkar demişti doktorum. Şiddetlenmedikçe, ağrın olmadıkça ilaçları düzenli kullan gelmene gerek yok diye de ekledi.
Bugün 14+3 günlüğüm, 1 haftadır hiç lekem yoktu bu sabah koyu renkli, hafif kahverengi ama kanla karışık bir leke bulaştı peçeteye. Belki 2 parmak boyutunda diyeyim miktarına. Gece coraspin alıp uyumuştum, ondan olduğunu düşündüm. Ardından burnum kanamaya başladı. Gün içinde ilaçları düzenli aldım, şükür başka leke vs gelmedi. Hamilelik sürecinde çok bulantım olmadı, birkaç kez istifra ettim. Bugün bir anda bulantım oldu ve zor yetiştim lavoboya.
Birkaç gündür evimiz sıcak, akşamları pencere falan açıyoruz Ağrı soğuğunda. Sabah terlemiş uyanıyorum. Kanama ve bulantı arasında bağlantı var mıdır, başına gelen oldu mu acaba? Kanama konusunda içim rahattı devamı olmayınca ama terleme ve bulantı istifra eklenince şüpheye düştüm, kötü bir şey midir diye.