Merhabalar 10 dakika da bir sancım vardı düzensiz. Geceden beri devam ediyordu sabah doktora gittik. Çatı muayenesi oldum doktor çatın biraz dar dedi. Bebek kanala girmemiş ve henüz açılman yok dedi.
İstersek sezeryan ile alabileceğini söyledi. 38+3 günlük bebeğim.
Eve gelip sancıların artmasını beklemek istedim. Bebek hareketleri iyi sancılar hala düzensiz ve çok 10-20 saniye sürüyor sadece.
Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Normal doğum istiyorum en azından sancılar düzenli olur, su gelir bilmiyorum ama biraz daha şans vermek istiyorum. Sonunda belki sezeryan olacağım ama erken karar vermek istemiyorum.
Sancıların sıklığı ne kadar olmalı?
Birde çatın dar diyip normal doğum yapan var mı? Doktor çok dar imkansız demedi ama kemik yapın biraz dar diye bilgi verdi. Zaten hassasım biraz muayene olurkende biraz zor oldu.
Tecrübeli anne adaylarından destek bekliyorum. Teşekkürler