Mybabyizmir 33 haftalık hamileyim her sabah ellerim aşırı derecede ağrıyor ve şişmiş oluyor. Gün içerisinde normale dönüyor fakat baya bı zaman aliyor. Aynı durumu yaşayıp önerisi olan var mı ?
Mehtpsahn_53300 Mybabyizmir önerim yok ama aynı sorunu bende yaşıyorum 32+4 oldum bikaç haftadır sabahları kalkıyorum avucumun içi kızarak ve ellerim şiş nasıl acıyor anlatamam gün içinde azalıyor ağrısı ama şişlik kalıyor
tunalimon Mehtpsahn_53300 Mybabyizmir aynı dertten bende de var çok zor acılı ama ne iyi geliyor bilmiyorum 🤷♀️
Seker45 Mybabyizmir Bende de oluyor özellikle o haftalarda çok oldu doktoruma söylediğimde normal dedi bu durumu yaşayanlar için medikallerde bileklik satılıyormuş sanırsam ondan alabilirsin bir de magnezyum kullan demişti
Irmakkk01 Mybabyizmir Bende 37. haftama girdim böyle gece gündüz artık ellerim ayaklarim nasıl sızlıyor aklım gidiyor. Ama çok da şişme olmuyor. Aşırı su tuketirim ve asla tuz kullanmam. Ayrıca hareketsiz de değilim neyseki az kaldı 🙏🙏🙏
Mehtpsahn_53300 tunalimon ewet çok acı werici tuz azaltılması bol bol su tüketilmeli diyor ama bn zaten tuz aramam hiç suda içmeye çalşıyorm ama artk son ay iyice şişiyorm
Emekce 28+2 deyiz bizde.Son 3-4 gündür sağ elimde uyuşma var.Ama gidip geliyor gün boyunca.Cok garip bir durum.Sislik yavaş yavaş gelmeye başladı.Sislik için tuz tüketimine dikkat etmek lazım.Hos dikkat ediyorum ama yinede şişiyor