nazliakdag35 Tecrübeli cinsiyet yorumlayıcı anneler kese yuvarlak olunca erkek kese kıvrımlı fasulyeye benzer gibi olunca kız diyorlar bunda dogruluk payı var mı ?
Esra004 nazliakdag35 yaa bende boyle düşünüyorum erkek bebek sagda kiz da solda olur diye biliyorum 😆😁 yani benim her iki gebeligim de de tuttu😉
nazliakdag35 Esra004 herkezin farkli bir totemi var benim ilk gebeligim 10. Haftadayiz ve cinsiyeti cok merak ediyorum tabi herseyden önce sağlık ama yinede bu durum merak konusu