DidemSungur ay o çok kötü ben de aynı durumdayım 15 haftalık. Hastaneye gittim toz şeklinde ilaç verdi tek kullanımlık ve fitil fitili kullanmadım ama toz iyi geldi. Sancı ağrıda yapar sana o mutlaka git ateşte kötü. İçebiliyosan günde 3 litreye yakın su iç zorla da olsa iç en iyi gelen o . Ayaklarını sıcak tutmaya çalış çok geçmiş olsun inşallah geçer