Merhaba hanımlar ben 37 yaşinda 2 kez hamileyim kizim 2012 dogumlu suan 26 haftalik hamileyim nisan da oglum olucak allahin izniyle sorum şu kizimda sezaryan olmustum suan beni yine sezeryan a alirlarmi normal dogum istemiyorum açikcasi suan 110 kiloyum cok korkuyorum arasi cok oldugu icin normal dogum diyebilirlermi acaba 🤔😥