Merve99 Merhaba hanımlar 2 gune bi nstye giriyorum. 40 +4 olduk kızımla. Bu gunlerde suniyle doğumum başlatılabilir bugun doktor öyle söyledi. Ilk defa muayne oldum alttan 0 açıklık olduğu için eve yolladı. 0 acıklıkla suniyle dogum yapan var mi ?