Kızlar sabah sancıyla uyandım ara ara sancı oldu yarım saat sonra iç çamaşırımda kan vardı az da değildi bir saat sonra yine çamur renginde pıhtı şeklinde lekelenmem oldu. Hastaneye gittim açılma yok ama nst de seyrek sancı çıktı deyip eve gönderdiler. Şimdi de sancı falan kalmadı. Böyle bi durum yaşayan varmı.