ozi52 Kızlar kan sulandırıcı iğnemi koldan vurdum ama içer den top gb şişlik oldu. İlaç dagalmadı sanırım. Biraz da acıyo. Başına gelen varmı inmesi için bişi yaptınız mı? Bebege bi zararı olmaz demi bi alakası yoktur bu durumun.
Funda-07 ozi52 birşey olmaz canım benimde bazen oluyor bazen sert bastırıyorum o anda patlıyor içinde ağrın içinde buz koy üstüne acısını alır
Funda-07 ozi52 rica ederim canım benim iğneyi vururken iki parmak arasında etinizi sıkıp iğneyi dik bir şekilde vurun yavaşça enjekte edin . Asla ovalamayın kolunuzu ☺️