Arkadaşlar merhaba. Bugün kürtaj oldum. Patolojiye yollandı. İlk gittiğimde ultrason, ikinci gittiğimde ultrason ve son gittiğimde sonlandırılması sağlıksız gebelik kesinleşti denilen ultrason görüntüsü var. Mol gebelikten çok korkuyorum. Yaşayan geçiren var mı? Ultrason görsellerinden anlaşılır mı? Bir kese varken, yan yana iki gözüküyor, en son altlı üstlü gözüküyor kafam çok karışık. Fikirlerinize ihtiyacım var
https://imgyukle.com/i/HoAlVs
