Merhaba evde idrar testi ile hamile olduğumu öğrendim.Sanırım 4 buçuk haftalık hamileyim. Salı günü doktor kontrolüne gidicem ve çok endişeliyim.İlk kontrolde neler oluyor, karın mı yoksa vajinal ultrason ile mi kontrol yapılacak ? Deneyimi olan anneler deneyimlerini paylaşabilirler çok sevinirim ☺️