Anne18 Bugünden beri tansiyon 14 e 9 çıkıyor Doktorumda 12 ti geçmesin diyor normalde geçmezdi bugün ölçtüm ve şimdi ölçtüm hala 14e9 cıkıyor nasıl düşürürüm
aslihan_21 Anne18 ben hemen tuzsuz ayran içiyorum iyi geliyor ama tansiyonunuz için hemen acile gidin
Gulsah_alp93 Anne18 limon ve sarımsak deneyin düz şekilde yatın düşmezse hemen ilaca başlarsınız.Tahlil verin protein kaçağı olabilir
Gulsah_alp93 Anne18 kaç haftalıksınız ? Ödem de eşlik ediyor mu? Bende ödem ve protein kaçağı yoktu aynı bu şekildeydi tansiyonum hiçbir sey olmadı cok şükür 1 ay sürdü 15 gün alfamet kullandım şimdi iyi
Ght Kafanın altına baya yüksek yastık koyup uzan sakin ayaklarini havaya kaldırma kafan yukarda olmalı.Yarim limona biraz su koy iç canım yavaş yavaş düşer ama tehlikeli 14-9 mutlaka haber ver doktoruna
Gulsah_alp93 Anne18 idrardan bakılıyor protein kaçagına buda sebep oluyor tansiyon yüksekliğine o yüzden sizin doktorunuza danışıp acil ilaç almanız lazım eger geçmiyorsa limonla haftanız ileri ve önemli bu haftalarda tansiyon
Gamzeeakt Limonlu su için düşer. Tansiyon yükselmesiyle beraber gözde kararma kasık ağrısı bel ağrısı varsa doktora gidin ama yoksa limonlu su içmeniz yeterli bence
gizemsbsl Anne18 hastaneye gitmelisin tansiyon önemli neden çıkıyor benim doktorum da 14 olursa gel demişti
Aysima288 Anne18 canm baş ağrın varmı?saglık ocagında 14 9 çıktı benimde evde 13 8 çıkıor genelde korkuyorm bende