Kızlar üç ay önce sipariş vermiştik mobilyamız yeni geldi (dolap ve şifonyer) acayip bi verdik ve boya kokusu geliyor pencere açık sürekli havalandırıyorum iki üç kere de sildim ama hemen geçecek gibi durmuyor. Bebişin kıyafetleri hazır ütülü organizerlerde ve hurç içindeler. Dizmiyorum ama koku hemen siner biliyorum bu konuyla ilgili yardımcı olacak var mı nasıl hızlandırabilirim kokunun geçmesini