anneebrulice Merak ediyorum doğumdan sonra hemen şunu yapıcam dediğiniz şeyler neler ben söyleyeyim topuklu ayakkabılarımı özledim umarım hemen ayaklarım eski haline döner ve giyebilirim kot ve tayt giymek sırt üstü ve yüz üstü yatmak montumun önünü ilikleyebilmek doya doya kahve ve yeşil çay içmek saçlarımı boyamak 🌸
berus anneebrulice eşimle kurduğum alkol ile sohbet masalarımizi, topuklu ayakkabı çat botumu, kahve içmeyi, spor yapmayı, cilt bakımı yaptırmayı, saçımı sarıya boyamayı… Ve sayamacagim bir çok şeyi özledim ve sırasıyla yapacağım inşallah 🙏
58Vildan Rojda24 sue92 anneebrulice Beyzaemir Bu sefer de sütten yüz üstü yatamayacaksınız 🙊🙊 bende cok hevesleniyordum ama yatılmıyor 🤣
Arslaninannesi Sırt üstü yatmak, tatlı yemek rahat rahat inşallah 😂😂 kendi kişisel bakimimi rahat rahat yapabilmek
Jdiebsh anneebrulice kıyafetlerimi gıymeyı ozledım 😄😄kursagım yanmadan doya doya tatlı yada acı yemeyı 😐
Alfabetaa anneebrulice linç yemiceksem eğer sigara içmeyi demek istiyorum😂 çabuk yorulmamayı özledim ve kot giymeyi😅
anneebrulice Alfabetaa sigarayı bi sürede olsa bebeğiniz için bırakmışsınız en azından tebrik ederim 😊
purpleviolet Birşeyler kaldırırken, temizlik yaparken, merdiven inerken veya yiyip içerken iki kez düşünmemeyi özledim 😂 35+4teyiz
anneebrulice purpleviolet oda var ya evet geçen gün camlarımın önüne geçip ah sizi bi haşur huşur silsem diye düşündüm ama şimdi korkuyorum birşey olur diye 😊
nebile-29 Nazlicann1993 doktorum bebek dönerse normal doğum olacak dedi bilmiyorum ki sezeryanla düşününce korkunç geliyor çok istiyerek tedavi görerek hamile kaldım ama şimdi çok korkuyorum
Nazlicann1993 nebile-29 normal doğum en iyi ve en sağlıklısı insan yapabilir miyim diye düşünmüyor değil yani
Nazan02 anneebrulice 🤣🤣🤣🤣 al bendende o kadar ilk dogumum olcak nasipse son 1 haftam 10 gunum var çat patlasın ama hıc korkmuyorum dua edıuorum bol bol korkunun ecele faydası yok ogluma kavusacagım ıcın galıba❣️💋🥰