Arkadaşlar betam 215 ti hamile olduğunu öğrendim sonra 440 oldu bugün 330lara düşmüş doktor pazartesi günü belli olcak dedi kesin düşük mu yapıyorum doktor kesin düşmüş demedi nolur yardım edin böyle düşüp ama sonradan yukselen sağlıklı gebeliği olan oldu mu yoksa kesin şuan kayıp mı nolur bana yardım edin