Kabızlığı her hamile çekiyor canım utanacak bişey yok, çocuk büyüdükçe bağırsakların sıkışıyormus ondan dolayı, bende çok çektim şimdi 33+0 haftalık olduk bile sonra yavaş yavaş duzene giriyor, şimdi arada oluyorum ama başlarda ki kadar deyil bol bol su iç sütlü şeyler tüket, sıvı şeyler daha çok tüket çorba ye, çok geçmiş olsun