EsraKaraku Kızlar yardım edin başına gelen varmı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı doktor folik asiti bile bıraktırdı 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi düşmezse diye çok korkuyorum 😢