Hbsk28 Kızlar 39 haftalık hamileyim bugün çatı muayenem vardı doktor kanaman olabilir demişti ama yoğun olucağını düşünemedim böyle bi durum yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz 🙏
babyackgz Hbsk28 benimde biraz kanamam oldu perşembe günü oldum ama yoğun değildi bilgim yok üstte kalsın
bsrultrk Damla damla akması değil de çamaşırını ıslatıcak kanın normal olduğuny söylemişti bana. 3-4 gün leke şeklinde de devam ediyor :/