Svmcan Merhaba herkese… 39+3 teyim artık doğum olsun istiyorum. doğumun başlaması için tarçınlı su etkisi var mıdır? Duyan bilen var mı acaba ?
Egeeren Svmcan evet cibuk tarcin olucak kaynaticaksin demlenicek guzelcene sogunca biraz iciceksin ilk dogum da denedim gecesi sancim basladi sabahi dogurdum bu seferde denesem mi denk mi geldi bilmem ama 🥴
Duygus123 Geçen bir arkadaş paylaşmıştı bir tarif tarcınlı çay gıbı bişeydi heralde tam hatırlamıyorum ama ekran fotosu almıştım😁istersenız yazarım
Egeeren zakarsu yani dogum baslasin diye papatya cayi sicak su ananas hurma saguat iliski merdiven bir suru deneyenler var bu da ole bisi