Basakgul Erdeminannesii doğum belirtisi diyen de var bir de bebeğin saçı da son zamanlarda mide bulandırıyormus diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum
Jdiebsh Erdeminannesii saçla hiç alakası yok emın ol ben kızımda öldüm kursak yanmasından ama ola ola bi kel kıxım olmuştu 😂😂😂şimdi yıne aynı bakalım nası olacak bu aralar benımde bulantım oluyo anlamadım neden 37+5deyiz bizde
Gokceeebade Saçla alakası olduğunu sanmıyorum çocuk midemize temas mı ediyor sanki kızlar 😂 çocuk büyüdüğü için baskı uyguluyor organlara, bende de reflü çok aşırı şekilde arttı.
Ozbu41bug Ben dogum sancisi cekerken bulanti ve kusma olmustu ama ben tabi gecesine dogurdum acilmayi sagliyormus
Erdeminannesii Jdiebsh bende hiç yanma olmadı son zamanlardayız işte şimdide bulantı ara ara geliyor iştah kaybım oldu bilemedim valla🤷🏼♀️